Budúcnosť fitnessu DNES.

Ako natrénovať 90% svalov za 25 minút

Elektro Myo Stimulácia, teda elektrická stimulácia svalov, je pojem, ktorý sa niekoľko desťročí používa v medicíne pri rehabilitácii a rekonvalescencii. Pomocou slabých , ale veľmi častých elektrických impulzov sú svaly aktivované rovnakým princípom, ako ich aktivuje prirodzene telo.

viac informácií

Fitness štúdio

 
  • osobné tréningy
  • tréningy ušité na mieru
  • individuálne cvičebné a stravovacie programy
  • redukčné stravovacie programy
 
link

Tréning VisionBody

 

Komplexná elektro-myo- stimulácia pracuje až s 10 dvojicami elektród, kde je každá dvojica umiestnená na pravej a ľavej polovici tela.

 

link

Benefity EMS tréningu

 

Je vedecky dokázané , že EMS tréningom sa zvyšuje fyzická zdatnosť od prvého použitia tohto zariadenia.

 

link

O mne

 

Na Majstrovstvách sveta v naturálnej kulturistike a fitness v Nitre 2014 som získala pohár pre ženu s najlepšou fyzičkou nad 50 rokov.

 

link

Benefity EMS tréningu

English version - Benefits of EMS training

3 dôležité fakty, ktoré potrebujete vedieť o EMS

Nebolí

Elektrický prúd dáva impulzy do svalov a je úplne bezpečný. Aj keď pocit, že prúd je jemný a neinvazívny, tréning je intenzívny. Tréner prispôsobí elektrické impulzy vašim pocitom a schopnostiam.

Je to pre každého

EMS vám pomôže dosiahnuť vaše ciele, zlepšiť kondíciu, vyformovať postavu. Takže, či už ste profesionálny športovec alebo niekto, kto roky necvičil, môžeme Vám pomôcť. Vítaní sú mladí i starší klienti.

Sledovanie pokroku

Po nastavení tréningového a stravovacieho programu budeme sledovať pokrok na mesačnej báze. Ak sa budete držať navrhnutého programu, nie je dôvod, prečo by ste nedosiahli vaše vyformovanie postavy v krátkom časovom období.

Ako môžete využiť výhody EMS?

1. Je vedecky dokázané, že EMS tréningom sa zvyšuje fyzická zdatnosť od prvého použitia tohto zariadenia. Elektrické impulzy sa šíria do každej časti vášho tela a cvičením do každej svalovej skupiny.

Výhody :

  • lepšia rýchlosť
  • zvýšená pevnosť
  • lepšia vytrvalosť
  • vyššia mobilita
  • schopnosť niesť väčšie zaťaženie
  • kompenzovanie strát pevnosti súvisiacich so starnutím populácie

2. Elektrická stimulácia svalu sa bežne používa na regeneráciu a posilnenie svalu a kĺbu. Je populárna tým, že pomáha pri zotavovaní po zranení, pretože nezaťažuje vaše kĺby a šľachy. Táto výhoda je unikátna pre EMS, pretože sa zameriava na svalové skupiny nezávisle na sebe a samotné impulzy sú prenášané priamo do svalov a kĺby úplne obchádza.

Zdravotné výhody používania EMS :

  • zníženie bolesti chrbta
  • lepšie držanie tela
  • lepší krvný obeh
  • prevencia proti zlomeninám kostí a osteoporóze
  • zlepšuje duševné schopnosti
  • posilňuje imunitný systém

3. Buďme úprimní, väčšina ľudí chodí do posilovne, pretože chce vyzerať dobre. Ak chce pribrať ( nie tuky!!), schudnú, získať svaly alebo znížiť celulitídu, potom môžeme pomôcť. Pri  konvenčnom ( bežnom ) tréningu to trvá dlho, nehovoriac o úsilí na dosiahnutie požadovaných výsledkov.

Premýšľate o všetkých behoch, cvičeniach, ktoré treba urobiť aby ste znížili hmotnosť? Skúste navštíviť E-fit a pozorovať na sebe zmeny po 4 tréningoch pomocou EMS. Odporúča sa 2 x týždenne.

Ďalšie výhody :

  • rapídne tónovanie
  • zníženie celulitídy
  • zlepšenie stavu pokožky
  • rapídna strata tuku
  • lepšia flexibilita
  • zvýšená výdrž

6 týždňov – priemer zníženia telesného tuku cca 4%

10 týždňov – ženy – zníženie obvodu pása a bokov 1,5 – 2 cm muži – zníženie obvodu 2 – 2,5 cm, zvýšenie svalovej hmoty na nohách, hrudníka a paží 1 -2 cm

12 týždňov – zníženie hmotnosti cca 3 – 4 kg zníženie pomeru tuku až 10% redukcia obvodu pása 6 – 7 cm, paží 2 cm

Prečo si vybrať nás? Porovnajte fakty!

Prečo EMS tréning Konvenčný
(bežný) tréning
Doba tréningu 20 min. až 90 min.
Úspora času 2 krát/týždeň 5 - 6 krát/týždeň
Odborné poradenstvo tréner v cene - len Vy a tréner za príplatok
Efektivita tréningu až 30 krát účinnejší ako klasický 1 krát
Kalórie spálené pri a po tréningu 500kcal/20min v nasledujúcich 4-6 hod. až 1200 kcal behom 24-48 hod. 4000 kcal 400 kcal/tréning
Predpokladaná max. tepová frekvencia 120-130 bpm 185 bpm
Očakávané výsledky po 4-6 tréningov 15-25 tréningov
Úbytok tuku - hmotnosti 3 krát rýchlejšie 1 krát
Súbežne s tréningom liečba celulitídy áno nie
Zlepšenie metabolizmu áno nie
Regulácia stravovacích návykov áno nie
Zlepšenie sily, rýchlosti, kondície 3 krát rýchlejšie 1 krát
Naraz silový a vytrvalostný tréning vždy len pri rôznorodých cvičeniach
Vyrovnávanie svalových nerovností áno nie vždy
Rýchlosť rastu svalových tkanív až 5 krát rýchlejšie 1 krát
Riziko svalového zranenia veľmi nízke veľmi vysoké
Šetrnosť voči kĺbom úplne bez zaťaženia veľmi zaťažujúci
Odstránenie bolesti chrbta áno len pri fyzioterapeutických
Rehabilitácia po zranení áno nie
Prevencia ortopedických ochorení áno nie
Eliminácia inkontinencie áno nie
http://www.fiftyfit.sk/default.aspx?l=sk&p=benefity-ems-treningu
/sk/benefity-ems-treningu
http://www.fiftyfit.sk/sk/benefity-ems-treningu
l=sk&p=benefity-ems-treningu

Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. x